LANGKJØRING, MOTORVEIER OG STORE NASJONALE MOTORVEIER

LAVERE DRIFTSKOSTNADER

DRIVSTOFFBESPARELSER: OPPTIL 1L/100 KM* MED DEN FØRSTE FULL EKVIPASJE RANGERT AAA FOR RULLEMOTSTAND

  • Drivaksel
Virksomhetseffektivitet
REDUSERER DRIFTSKOSTNADENE
  • Lavt drivstofforbruk
    Det eneste dekket på markedet med et A-rangert EU-energimerke
  • Lavere kjørekostnader
    God kjørelengde
  • Oppnådd med:

-REGENION: dekkmønster som selvfornyes ved slitasje
-SILICION: Innovativ gummisammensetning som inneholder silisium
-Infinicoil-teknologi
-Energy™ Flex stammelag

Mer informasjon
Sikkerhet
SIKKER TRANSPORT I HELE LEVETIDEN
  • Meget godt veigrep på vått underlag

Bremsing og trekkraft på vått underlag fra første til siste kilometer er forbedret med 10 % (1)
-REGENION: Tower Pump lameller
-REGENION: Langsgående, regndråpeformede lameller
-Økt antall skarpe kanter
-Solide spor i skuldrene

  • Vintergrep

M+S og 3PMSF MERKING

  • Presis og komfortabel kjøring

Begrenset deformasjon av mønsteret
-Robust og driftssikker Energy™ Flex stammelag
-REGENION: dekkmønster som selvfornyes ved slitasje
Støydempende

(1) Interne tester (2015): langsgående og tverrgående grep og trekkraft forbedret med 10 % for 315/70 R 22.5 MICHELIN X® LINE™ Energy™ D2 dekk sammenlignet med 315/70 R 22.5 MICHELIN X® LINE™ Energy™ D dekk

Økologi
RENERE TRANSPORT
  • Lave CO2 -utslipp
    Lavt drivstofforbruk
  • Dekk med selvfornyende(2) riller og mønstre
    Redusert bruk av råmaterialer
    -Ved å bruke hver millimeter av mønsteret og bruke dekket lenger når det forbruker minst drivstoff
  • Produsert på våre ISO 14001- sertifiserte fabrikker i Europa

(2) Selvfornyende riller med MICHELIN X® LINE™ Energy™ D

Skjema for mønsterskjæring

X® LINE™ ENERGY ™ D2

X® LINE™ ENERGY ™ D2
Teoretisk dybde mønsterskjæring Bredde på mønsterskjæring Blad
H = 3 mm 7 - 8 mm R3
Michelins ekspertise

LAV RULLEMOTSTAND SOM REDUSERER DRIVSTOFFORBRUKET UTEN AT DET GÅR UTOVER VEIGREPET

INFINICOIL

Teknologi som optimaliserer og reduserer rullemotstanden enda mer. Massen er redusert med 2,5 kg

SILICION - INNOVATIV GUMMISAMMENSETNING.

Det første lastebildekket med silisium i mønsteret med betydelig reduksjon av rullemotstand

REGENION - DEKKMØNSTER SOM SELVFORNYES VED SLITASJE

Lukket dekkmønster som begrenser deformasjon av mønster og reduserer rullemotstanden

Betegnelse Aksling UERR RRT Wet Grip UENO Støy Winter Specialist M+S
315/70R22.5 X LINE ENERGY D2 TL 154/150L
Drivaksel A B
70 dB
3PMSF M+S Mer informasjon Gjenskape
Load Index 154/150L
Enkel nominell last 154
Kombinert nominell belastning 150
ingen resultat
Trykk Belastning ved enkel montering (kg) Belastning ved kombinert montering (kg)
ingen resultat