LAVERE DRIFTSKOSTNADER
- Drivstoffbesparelser opptil 2,5 l/100 km1
-
Bæreaksel
REDUSER DRIFTSKOSTNADENE DINE
- Lavt drivstofforbruk
- Potensiell lang kjørelengde
A-klassifisert i europeisk energiklassifisering
- REGENION - dekkmønster som selvfornyes ved slitasje
- CARBION
God bestandighet mot skuringsslitasje i rundkjøringer og på trange steder.
- CARBION
- Slitasjeindikator
Transport med redusert risiko
- Veigrep og stabilitet på vått føre fra første til siste kilometer
- Pålitelighet i hele dekkets levetid
- Langsgående regndråpeformede seipinger
- Dobbeltbølgede seipinger
Robust dekkstamme
- Økt skadebestandighet
Mer miljøvennlig transport av varer
- Lavt CO2-utslipp
- Kan regummieres og mønsterskjæres
- Produsert på ISO 14001-sertifiserte fabrikker i Europa
Lavt drivstofforbruk
Redusert forbruk av råmaterialer
- Færre råmaterialer på grunn av mønsterskjæring gjør at dekkene varer lenger i optimal drivstoffeffektiv tilstand
X® LINE™ ENERGY™ T

Teoretisk dybde mønsterskjæring | Bredde på mønsterskjæring | Blad |
---|---|---|
3mm | 8 - 10 mm | R3 |
Reduser drivstofforbruket takket være lav rullemotstand uten at det går utover veigrepet
Betegnelse | Aksling | UERR RRT | Wet Grip | UENO Støy | Winter Specialist | M+S | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
445/45R19.5 X LINE ENERGY T TL 160K |
Bæreaksel | A | C | 071 dB |
Mer informasjon Gjenskape | |||||||||||
|
1 Intern beregning (2016): drivstoffbesparelser opptil 2,5 l/100 km for nye dekk og 1,25 l/100 km i gjennomsnitt for dekkets første levetid på traktor/semitrailer med 40 tonn last utstyrt med 295/60R22,5 eller 315/60R22,5 MICHELIN X LINE ENERGY Z, 295/60R22,5 MICHELIN X LINE ENERGY D og 445/45R19,5 MICHELIN X LINE ENERGY T dekk sammenlignet med traktor/semitrailer med 40 tonn last utstyrt med 295/60R22,5 eller 315/60R22,5 MICHELIN X ENERGY XF M+S, 295/60R22,5 MICHELIN XDA2+ Energy og 445/45R19,5 MICHELIN XTA2+ ENERGY T M+S dekk (rullemotstand redusert med 26 %).
Langdistanse Regional Urban Bygg- og anlegg Off-road
